Diensten

Uw administratie in vijf stappen !

 

Stap 1 : administratieve verwerking en BTW-aangifte

 

Per maand of per kwartaal verzorgen we de boekhoudkundige verwerking van uw onderneming.

Een vereenvoudigde boekhouding voor éénmanszaken

Een volledige boekhouding voor vennootschappen

Ontbrekende gegevens of stukken worden onmiddellijk opgevraagd, vervolgens wordt de BTW-aangifte ingediend. U ontvangt per mail alle informatie over deze aangifte met de eventueel te betalen voorschotten.

 

Stap 2 : tussentijdse resultaten

 

Na de boekhoudkundige verwerking starten we met de berekening van uw tussentijdse resultatenrekening.  Per maand of kwartaal bespreken we deze gegevens zodat
u als ondernemer nog voldoende tijd heeft om fiscale maatregelen te nemen voor de eindejaarsafsluiting. Deze besprekingen kunnen bij U thuis, op kantoor of via onze applicatie voor het online vergaderen.

 

Stap 3 : eindbalansen en fiscale aangiften

 

Op het einde van het fiscaal boekjaar starten we met het opmaken van de eindbalans- en resultatenrekening. Na overleg maken we de aangifte in de personen- en vennootschapsbelasting op.

Samen met alle fiscale bijlagen worden deze vervolgens elektronisch ingediend, voor de vennootschappen wordt de jaarrekening neergelegd bij de Nationale bank van Belgi.

 

Stap 4 : advies

 

Het hele jaar rond begeleiden we onze ondernemers met raad en daad rond financile en fiscale administratie, sociaal- en vennootschapsrecht. Onze nieuwsbrieven ondersteunen dit perfect.

 

Stap 5 : bijstand

 

Tevens staan wij in voor de verdediging van uw fiscaal- en BTW dossier bij controles.